System wideokonferencji opiera się na koncepcji pokoi. Pokój dla użytkownika to sesja systemu, którą posiada.
Użytkownik może zmieniać ustawienia pokoju według swoich preferencji, otwierać i zamykać swój pokój, zapraszać innych użytkowników, śledzić to, co się dzieje w środku i wiele innych.
Tworzenie pokoju
W momencie utworzenia Twojego konta system automatycznie wygenerował dla Ciebie 'Pokój Domowy'. Jest to Twój prywatny pokój, który nigdy nie zniknie.
Jesli chcesz utworzyć nowy pokój, na przykład do prowadzenia zajęć, kliknij przycisk 'Stwórz pokój'. Wprowadź nazwę pokoju, jeśli chcesz to wygeneruj kod dostępu, spersonalizuj
go poprzez wybranie odpowiednich ustawień i kliknij przycisk 'Stwórz pokój'. Automatycznie zostaniesz przeniesiony do nowo utworzonego pokoju, gdzie dostepny bedzie link do tego pokoju, który możesz rozesłać.
Jeśli chcesz zmienić ustawienia pokoju to kliknij na 'trzy kropki' znajdujące się koło jego nazwy.
Pokój publiczny czy prywatny
Jeżeli nie ustawisz kodu dostępu do pokoju, to pokój będzie miał status Publiczny. Nie oznacza to jednak, że każdy będzie mógł wejść, ponieważ musisz udostępnić link do pokoju.
W momencie, gdy ustawisz kod dostępu, prócz udostępnienia linku do pokoju musisz również udostępnić kod dostępu.
Zaproszenie do pokoju
Aby zaprosić kogoś do swojego pokoju wystarczy wysłać mu link, który znajdziemy na stronie danego pokoju. Jeśli odbiorca nie ma konta w systemie zostanie poproszony o podanie imienia, jeśli zaś ma konto użyte zostanie imię z systemu.
Udostępnienie pokoju
Aby udostępnić pokój osobie, która logowała się już do systemu, kliknij na menu akcji pokoju ('trzy kropki') a następnie wybierz 'Manage access'.
Wybierz z listy użytkownika (lub wyszukaj po nazwie), któremu pokój udostepnić. Po wybraniu wszystkich uzytkowników kliknij 'Save Changes'.